Nordea Kredītkartes

Šis finanšu uzņēmums radies 2000. gadā apvienojoties Ziemeļeiropas banku uzņēmumiem – Merita Bank, Unibank, Kredikassen, Nordbanken. Vēlāk šim uzņēmumam pievienojās bankas arī no Baltijas valstīm un Polijas. Nordea uzņēmuma atrodas Zviedrijas galvaspilsētā Stokholmā. Kompānijas bankas atrodas ne tikai jau iepriekšminētājos reģionos, bet arī citās Eiropas, Āzijas un Amerikas valstīs.

Nordea uzņēmuma priekšgājēji Latvijā ienāca jau 1992. gadā ar nosaukumu Latvijas Investīciju Banka. 1999. gadā nosaukums mainijās uz MeritaNordbanken Latvia, bet kopš 2001. gada banku sauc Nordea Bank. Nordea Bank piedāvā plašu kredītkaršu klāstu kas pieejams visdažādāko sociālo slāņu cilvēkiem. Kopumā Latvijā ir pieejamas 4 veidu kredītkartes.

Kredītkaršu veidi

Nordea Zelta Kredītkarte – ļoti prestiža kredītkarte ar plašu iespēju klāstu – apdrošināšanu ceļojuma laikā, kā arī iespējām saņemt dažādas atlaides. Lai savā īpašumā iegūto šo kredītkarte ikmēneša ienākumiem jābūt vismaz 450 eiro.

Patēriņa kredītkarte – nosacījumi šīs kredītkartes iegūšanai ir tādi paši kā zelta kredītkartei. Tā ir izdevīga, ja nepieciešami papildu izdevumi dažnedažādākajām dzīves situācijām.

PINS Kredītkarte – vienīgā Nordea kredītkarte bez kredītlimita. Par katru iztērēto 1 eiro un 50 centiem tu iegūsti īpašus punktus (PINS) kurus var iemainīt pret īpašām dāvanām. Agrāk bija pazīstama ar nosaukumu BalticMiles MasterCard. Lai saņemtu šo kredītkarti ikmēneša ienākumiem jābūt vismaz 700 eiro.

Stockmann MasterCard Kredītkarte – šī karte ir unikāla jo apvieno starptautisku kredītkarti ar Lielveikala Stockmann patstāvīgo klientu karti. Saņemšanas noteikumi ir līdzīgi kā PINS kredītkartei. Šī kredītkarte izceļas ar to, ka ļauj veikala patstāvīgajiem apmeklētājiem saņemt izdevīgus nosacījumus savā mīļākajā iepirkšanās vietā.

Kāpēc izvēlēties kredītkarti?

Kredītkartes lieto jau 36% Latvijas iedzīvotāju, vismaz tā vēsta bankas “Citadele” 2014. gada maijā veiktā aptauja. Aktīvi ikdienā to lieto 20, bet neparedzētiem tēriņiem kredītkarti lieto 16% iedzīvotāju. Visbiežāk kredītkartes izvēlas sākt lietot tad, kad trūkst naudas. Tādējādi kredītkartes ir tiešā konkurencē ar nebanku kredītiem – tām ir izdevīgāki procenti, taču tās grūtāk saņemt.

Nordea kartes izceļas ar dažādiem bonusiem, kas pieejami to lietotājiem, taču jau minētā aptauja liecina, ka tikai 10% izvēlas kartes dažādo piedāvājumu dēļ. Lai gan Nordea piedāvāto karšu nosacījumi ir visnotaļ labi, tāpat kā bankas piedāvātais atlaižu klāsts, visticamāk, Nordea kredītkartes izvēlēsies tieši cilvēki, kam jau ir darīšana ar šo banku – t.i., tās klienti.

Post Navigation